اخه چه طور.......
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
اخه چه طور.......
نویسنده Einhie | تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394

برای من یه سوال پیش اومده بادیدن این عکس ها

سوالم هم اینه:

{چه طور پوشیدن این کفش ها برای این خانم ها سخت نیست ولی پوشیدن چادر سخته؟؟؟}

اینم عکس ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوب خودتون قضاوت کنید

این کفش ها خیلی به ستون مهره ها صدمه میزنند

حالت پا به این صورته


نظرات شما عزیزان:

a r m i t a # v a m p i e r
ساعت17:13---11 آذر 1394
من شاید چادر سر نمی کنم اما از ادم هایی که تیپ خفن میزنن اصن خوشم نمیاد یادمه تو خیالون داشتم راه میرفتم یه دختری ازم رد شد اینهی اگه ببینیش حالت بهم میخوره حالا نمیخوام عیب کنم اما روسری رو همینطور روی گردنش گزاشته موهاش هم در اومدن صورتش که کلا عملی بود اصن زایه اس منم فقط همینطوری بهش زل زده بودم یعنی تو اون دنیا این چه عضابی در انتظارشه
پاسخ:میدونم عزیزم


a r m i t a # v a m p i e r
ساعت15:53---11 آذر 1394
ایشششششششششش اینا دیگه چه کفش هایی هستن بخدا حالت استفراغ گرفتم من موندم اینا چطور اینا رو می پوشن
خخخخخخخخخخخخخ منم مثل تو اوقم گرفت


Tifani Fuji
ساعت16:01---10 آذر 1394
هیییییییین من تاحالا ندیده بودم ازینا.اههههههههه حاله آدمو به هم میزنن.پای الاغ رو چه به کفش.پوووف واقعا که
پاسخ:اره واقعا اجی تغیرات جدید چه طوله؟؟؟؟؟؟؟


هایجین
ساعت13:48---10 آذر 1394
چقدر که کفشای زشتی بودن.حالم به هم خرد.اه اه اه اه . دوست دارم یکی از این کفشا بپوشه بعد هر چی از دهنم می یاد بهش بگم.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی زیادن کسایی که از این کفشا میپوشن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir